[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Jul 31 2003 - 10:19:45 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

Bez kompilacji???!!! nie no..... Przeprowadzałem =
trzecim razem moja babcia by chyba to zrobiła = szybciej. Pingi nie chodzą
nawet na bramę tpsa, ale zestawienie połączenia = jest, a cha podczas
zestawiania połączenia jest jescze komunikat = "culd not determine ethernet
arp proxy" czy jakoś tak ale nie mam pojęcia = o co chodzi