[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Jul 31 2003 - 22:30:22 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

Ok ruszyło!!!  Zinstalowałem windowsa i = sprubowałem na nim. Problem
polegał na tym że podczas rejestracji nie darady = połączyć się nigdzie, a
aplikacja z płyty sama łączy się z = odpowiednią stronką i tam wszystko się
dzieje automatycznie. Po pobraniu ID i Pinu trzeba = było wygenerowac hasło
i login i jeszcze innych kilka bzdur. Problem w tym = że z mozilli nie
darady było tego zrobić, a router tepsy nigdzie = nie chciał wypuścić. Po
rejestracji zmieniłem hasło, login no i po =
drogą prędkośc bardzo miła) Niestety = uruchomiłem to na swojej maszynie bo
na routerku jakieś błędy mi wyskakują podczas = kompilacji sterowników ale o
tym jutro bo już nie mam siły dzisiaj ;) tak czy = siak Neo hasa a jutro
obudzę się z uśmiechem na twarzy. = Pozdrowionka