[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kompilacja jajka

From: gol4s <gol4s@interia.pl>
Date: Fri Aug 01 2003 - 00:58:39 CEST
[slacklist] Re: kompilacja jajka

Witam,

        Tak na moje = "myslenie" ;) Chodzi o to, ze jajko wychodzi Tobie za duzo = (nie wiem z jakich przyczyn, nie wiem czy pakowales je bzImage), a ta = kwestia z tym calym "floppy" to prawdopodobnie chodzi, o to ze = kiedy tworzysz dyskietke startowa wlasnego systemu obraz jajka jest = przenoszony wlasnie na taka dyskietke, jezeli jest za duzy, to poprostu = sie nie zmiesci.

Nie wiem czy cos pomoglem ;)