[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kompilacja jajka

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Fri Aug 01 2003 - 10:43:29 CEST
[slacklist] Re: kompilacja jajka

chodziło mi o to że takich komunikatów nigdzie w = artykółach nie znalazłem ,
robiłem to pierwszy raz i był to dla mnie dziwne = bo wywaliłem kupe rzeczy z
jaja a tu takie komunikaty, a przecież nic o floopy = podzczas konfiguracji
nie było, bałem się że coś pójdzie nie = tak. Jajo zapaliło i chodzi   nie ma
tylko dzwięku reszta jest ok. Pozdrawiam