[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: artyku y na slackware ;)

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Mon Aug 04 2003 - 20:17:38 CEST
[slacklist] Re: artyku y na slackware ;)

Witaj Rafal,

W Twoim liście z dnia 4 sierpnia 2003 (20:11:09) = można przeczytać:

RK> Witam,

RK> Chlopie daj sobie spokoj z ta strona a zajmij = sie lepiej swoja
RK> ortografia. Mozesz mi wierzyc, ze to sie = bardziej przyda Tobie i przy
RK> okazji nam wszystkim tutaj...

Niechcialem tego mówić uwierzcie ale ....

Kurwa  mać  nie  twoja  = jebana  sprawa moja ortografia bucu jeden ....
Zajmij  się  śmieciu  swoimi  = sprawami  ...  i  nie  pierdol mi tu jak
potłuczony ....

SŁOWO  do  pozostałych  ....  = jest  coś  takiego  jak  dyslekcja ... i
niemiejcie mi zazłe ...

--
Pozdrawiam,
 Wasilec