[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: artyku y na slackware ;)

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Mon Aug 04 2003 - 23:36:17 CEST
[slacklist] Re: artyku y na slackware ;)

> SŁOWO  do  pozostałych  = ....  jest  coś  takiego  jak  dyslekcja ... =
> niemiejcie mi zazłe ...

DyslekSja  - nie mam Ci tego za zle, ale zle mi = sie robi jak widze na spore
czesci list dysk. ze 75% uzytkownikow te dyslektycy. = A w wiekszosci okazuje
sie ze sie komus poprostu bardzo nie chce. Tak tak, = wiem i rozumiem, sam tez
kiedys mialem wielkie problemy z ortografia, do dzis = nie jest to moja
ulubiona dyscyplina, niemniej to wszystkim umila = zycie ;-)

Pozdroffka