[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

zaleznosci pakietów - nie tylko w slackware

From: Kontra <jacotyco@poczta.onet.pl>
Date: Wed Aug 06 2003 - 23:28:59 CEST
[slacklist] zaleznosci pakietów - nie tylko w slackware

Witam,

 mam pytanie odnosnie zaleznosci pakietów w = slackware - wiem
 oczywiscie ze nic takiego nie ma w *.tgz, ale = mi rozchodzi sie mianowicie
 o to skad mozna w prosty sposob uzyskac =
 dany pakiet np: samba do dzialania wymaga teg i = tego (jakis biblotek
 itd. itp.)!!!, skad mozna uzyskac takie =
 czy ze zrodel danego pakietu?? ale w jakim = miejscu(plikach)
 w zrodlach szukac tych zaleznosci, czy jest na = to jakis prosty sposob??.

--
Best regards,
 Kontra        &nbs= p;            = ;     mailto:jacotyco@poczta.onet.pl