[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: AS <dro@o2.pl>
Date: Wed Aug 13 2003 - 19:50:39 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

> Ja tez mam ten problem z tym ze Slack mi sie nie = wiesza a raczej
polaczenie
> co za tym idzie musze calego serwera restartowac = bo skrypt ktory zekomo
mial
> to robic nie robi tego. W dodatku jak uruchomie =
> polaczenie po 5-10minutach i znow restart = serwera :-((
>
> Pozdro,
> RyEk

Mam dokladnie ten sam objaw. Tyle ze ja mam jeszcze = modem na eth nie usb.
Jezeli zaczne cokolwiek ssac nawet przez ftp to = gdzies po od 5-50 minut i
pad. Malo tego zrobilem sobie skrypta ktore steruje = przekaznikiem i z chwila
braku odpowiedzi na pingi ma sam wylaczyc i wlaczyc = modem. Ale i tak pomaga
tylko restarty serwa. Chyba sam ..... wie co moze byc = przyczyna ???!!!

Pozdrawiam
AS