[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: AS <dro@o2.pl>
Date: Wed Aug 13 2003 - 20:40:10 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

> Jak juz zaczelismy o neo to mam pare = pytan.
> Wyskakuja mi takie bledy
> INIT: cannot execute = "/usb/sbin/adsl.inittab ( tego pliku wogole tam nie
ma
> ... moze trzeba go dopiero utowrzyc ? )
> INIT ld "adsl" respowning too = fast:disabled for 5 minutes
> [mntent]: warrning no final (new line at the end = of /etc/fstab) (zaczelo
sie
> jak dopisalem w /etc/fstab "none /proc proc =
> /proc/bus/usb usbdevfs defaults 0 = 0")
> Oraz w /etc/ppp powinien znajodwac sie = resolv.conf a go nie ma
> [...]
Co do neo+ z usb to nie wiem bo nie robilem nigdy = tego, natomiast z tego co
sie orientuje to slack adresy dns ma w = /etc/resolv.conf . W /etc/ppp to sie
czasem tworzy przy automatycznej konfiguracji np. = przez adsl-setup , ale i
tak zostaje to wgrane potem do /etc/resolv.conf. = Glowy nie dam ale tak mi
sie wydaje.

pozdrawiam
AS