[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przeakzywanie informacji usera z sieci

From: Sebastian Marciniak <admin@osemka.int.pl>
Date: Thu Aug 14 2003 - 10:16:46 CEST
[slacklist] Re: przeakzywanie informacji usera z sieci

> informacje
>

> Przyłączam się do pytanka. Wątpię że = na miniservie się da bo on tylko
> pzrekierowuje "zaległego z =
Wiem
> że takie coś było jak korzystałęm = jeszcze z Freesco i było to rozwiązane
na
> zasadzie stronki z jakimś skryptem CGI. Ale = może wypowie się ktoś kto się
> bardziej orientuje w temacie :)
>
> Pozdrawiam

Dodaj tą regułke do Firewalla a po kilku = odświerzeniach strony wskakuje
normalnie internet (oczywiście działa to w = połaczeniu z Miniservem)

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -s = IP_KTOREMU_CHCESZ
_PRZEKAZAĆ_INFORMACJE --dport 80 -j DNAT = --to-destination
WEWNETRZENE_IP_SERWERA:200 -m limit --limit = 2/day

U mnie to działa bardzo pięknie. Po około = pięciu odświerzeniach strony
internet chodzi normalnie.