[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przeakzywanie informacji usera z sieci

From: noodly <noodly@wp.pl>
Date: Thu Aug 14 2003 - 13:58:58 CEST
[slacklist] Re: przeakzywanie informacji usera z sieci

Wszystko by dzialalo pieknie ale spojrzcie na = wynik:

usemka:~# iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -s = 192.168.0.5 --dport 80 -j
DNAT
 --to-destination 192.168.0.1:200 -m limit = --limit 1/day
iptables: No chain/target/match by that name

czym to moze byc spowodowane ??

Moze cos nie jest OKI ??

Z gory dzieki