[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: pomocy

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Fri Aug 15 2003 - 21:22:33 CEST
[slacklist] Re: Odp: Re: pomocy

> u mnie rowniez autaomatycznie sie nie udaje ale = manualnie nie sprawia
> zadnych problemow (patrycja moja przekaracza = 1024 cylindry)
>Instalowalem slacka 1000 razy i nigdy to nie = mialo znaczneia
>chodzi o 1024
>Instalowalem slacka 1000 razy i nigdy to nie = mialo znaczneia
>chodzi o 1024

Witka.

Po pierwsze partycja jak najbardziej moze przekraczac = 1024 cylindry, w
starszej wersji lilo byl jedynie wymog by partycja na = ktorej instalujesz
lilo ZACZYNALA SIE przed 1024 cylindrem. Obecnie i to = mozna ominac wlaczajac
LBA32.

> lilo jest oki ale jak daje mbr to sie wywala co = moze być

Tego troche nie rozumiem... lilo jest ok, skad ten = wniosek, jaki mbr dajesz
? instalujesz w mbr i sie wowczas wywala ??
Napisz wiecej szczegolow.

Pozdroffka