[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Realtek 8139too na 2.6.0-testX

From: Kamil 'czemu aka klusek' Bista <klusek@michu.pl>
Date: Fri Aug 15 2003 - 21:40:02 CEST
[slacklist] Realtek 8139too na 2.6.0-testX

Witam, po zainstalowaniu kernela 2.6 nie dziala mi = moja karta sieciowa.
Adres IP ustalam normalnie ifconfigiem, nastepnie =
polecenie route nie dziala, tak jakby nie moglo = odczytac dnsu). Nie moge
pingowac ani po sieci lokalnej ani dalej w internet, = od 2.4 i 2.2
chodzila bez problemu. Spotkal sie moze ktos z takm = problemem?

Sieciowka Realtek 8139c i 8139d, nie dziala ani ta ani = ta. Sterownik
8139too jako modul i probowany jako wkompilowany na = stale.

Z gory dzieki za jakakolwiek odpowiedz, wiem ze 2.6 = jest w fazie testow
ale znajomemu chodzi ta sieciowka, nie wiem co moze = byc problemem u mnie.
--
Pozdrawiam,
Kamil 'czemu' Bista