[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Krzysztof Marzec <siwynr1@wp.pl>
Date: Thu Aug 21 2003 - 10:23:34 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

W liście z czw, 21-08-2003, godz. 09:32, .:slimak:. = pisze:

> dzieki za info - a powiedz mi jeszcze ile = realnie moze dostac osoba
> ktora nie ma tak poszukiwanego teraz starzu = pracy i jedyne co moze
> wpisac do cv to sudia i kursy.

Ciężko powiedzięć, szczeże mówiąc nie = mam pojęcia.
Nie potrafie ci odpowiedziec na to pytanie, ale = myśle że jesli
pokażesz się z dobrej strony na etapie testowym, = bo o ile wiem to taki
obowiązuje, to myśle, że bedzie to = wynagrodzenie zadowalające. Dokładnie
nie moge Ci nic powiedzieć, musialbyś rozmawaić = z pracodawcą.

--
Krzysztof Marzec <siwynr1@wp.pl>