[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Thu Aug 21 2003 - 19:19:59 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

s> W tym co piszesz cos jest ale np. moj profesor = mowi ze w informatyce
s> tylko znajdzie sie prace za 3-4 lata.
s> A jesli nie informatyka to co??? Otworzysz = zaklad fryzjerski???

Nie wiem ja narazie stawiam na informatyke -> sieci = komputerowe jak
nie to i tak bede mial wyksztalcenie ekonomiczne bo = po skonczeniu bede
mial mgr inz ekonomi o specjalnosci informatyka a po = wybieram sie na
MBA. wiec albo informatyk albo ekonomista.

--
Pozdrawiam.