[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Thu Aug 21 2003 - 21:14:04 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

W liście z czw, 21-08-2003, godz. 17:24, Marian = Koniuszko pisze:
> Niedawno gdzies czyalem, ze informatyka sama sie = zarznie tak jak elektronika
> kilka lat temu. Pamietacie fachowców od = telewizorów i innych tego typu
> rzeczy? Swego czasu rzadzili, zarabiali = niesamowita kase, teraz nadeszly
> nowe czasy,  w których sprzet praktycznie = sie nie psuje a jak juz to i tak
> tylko autoryzowane serwisy zajmuja sie naprawa, = a wszelkie mniejsze zaklady
> elektroniczne, kiedys bardzo popularne, = wyginely. Mysle, ze to samo czeka
> informatyke. Do puki te systemy sa tak kiepskie = jak widzimy dotad mamy
> [...]

Nie no to są żarty, napisz co to za firma ci tak = płaci. Chyba mnie krew zaleje
za takie obowiązki???!!! 500zł!!! to są kpiny, = zresztą ten cały kraj to
kpiny, firmy zarabiają tyle co firmy na zachodzie a = ludzi traktują jak
śmieci. Proponuję założyć jakąś = organizację zrzeszającą adminów z polski
i zareklamować się w unii europejskiej, coś ala = lizing pracowników czy
cóś ale na zasadzie jakiegoś związku, podoba = się wam???