[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Marian Koniuszko <marian_koniuszko@poczta.fm>
Date: Thu Aug 21 2003 - 22:14:58 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

Nie no to są żarty, napisz co to za firma ci tak = płaci. Chyba mnie krew
zaleje
za takie obowiązki???!!! 500zł!!! to są kpiny, = zresztą ten cały kraj to
kpiny, firmy zarabiają tyle co firmy na zachodzie a = ludzi traktują jak
śmieci. Proponuję założyć jakąś = organizację zrzeszającą adminów z polski
i zareklamować się w unii europejskiej, coś ala = lizing pracowników czy
cóś ale na zasadzie jakiegoś związku, podoba = się wam???

W budżetówce pracuję i dziękuję szefowi, = że mnie nawet za takie grosze
nędzne zatrudnił na te pół etatu, bo w moim = mieście nie ma roboty żadnej...
A z tą organizacją to niezły pomysł.