[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Krzysztof Kostoń <kris@mex.com.pl>
Date: Fri Aug 22 2003 - 15:13:21 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

Nie no, to jest przegięcie pały delikatnie = mówiąc. Wyzysk. 500zeta. Ale dół.
Pewnie jeszcze brutto.
Osobiście nie skończyłem studiów = (przerwałem informatykę na Politechnice
Rzeszowskiej), nie mam żadnych kursów itp. = (choć chętnie bym podniósł
kwalifikacje) ... ale....
Prowadzę własną działalność. Mam dwóch = podstawowych klientów (z sektora
średnich przedsiębiorstw), administruje sieciami =
sprzęt w gotowości to tego zajmuję się = sprawami związanymi z zarządzaniem
informacjią. Mam podpisane kontrakty. Do tego = świadczę usługi
programistyczne oraz zakładam strukturalne sieci = kablowe i 802.11b. Czasem
zatrudniam studentów.
Moje zarobki miesięczne bywają kilknaście razy = wyższe.
500 pln uważam za kwotę ściścle = niewspółmierną do odpowiedzialności jaką
niesie z sobą administracja tak dużą = siecią.
Przyłączam się do grona zainteresowanych = założeniem organizacji.

---