[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Fri Aug 22 2003 - 18:09:38 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

To znaczy tak jesli chodzi o moc prawna to zaklada sie = stowarzyszenie
powiedzmy np. sap - stowarzyszenie administratorow = polskich koszty
chyba nie duze - strona www utrzymanie z domena na = jakims serwerze
+-200zl rocznie, zrobic skladke powiedzmy po 20zl = rocznie i dawac
kazdemy maila login@sap.org - tylko kwestia teraz jak = weryfikowac
czlonkow?

--
Pozdrawiam.