[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: cze¶æ... jestem tu nowy i mam pytanie od razu :)

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 09:29:11 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] Re: cze¶æ... = jestem tu nowy i mam pytanie od razu :)

> Mam
G> zamiar w ci±gu 2 lat zrobiæ magisterkê i = równolegle ostro wzi±æ siê za
G> jêzyk. Mam zamiar spierdalaæ st±d i to =
G> (firmy) w Polsce sami siê wy¿ynaj± = nawzajem, zani¿aj±c mar¿e, a us³ugi -
G> czêsto na wysokim poziomie - s± op³acane = marnie, bo zawsze znajdzie siê
G> inny, co zrobi to taniej! W tym kraju nigdy nie = bêdzie dobrze.

ja magistra bede mial za 3 lub 4 lata w zaleznosci czy = przeniose sie
na dzienne czy nie a mam taki zamiar. Od wrzesnia = biore sie za jezyki
(niemiec, anglik, francuz), cisco i tez spadam z tego = krajuz juz mnie
tu wszystko denerwuje jak sobie patrze na to co sie = tu dzieje kilka
razy widzialem rzaduweczki kurcze X5, kilka siodemek = oni nie maja
pieniedzy... ale tylko dla nas :/ skoncze studia i = sie wyprowadzam
gdziekolwiek byle nie tu. Szkoda mi tylko rodziny ze = tu zostanie...
zony jeszcze nie mam bo jestem za mlody a jak =
studia to moze ja sciagne tez do siebie.

--
Pozdrawiam.