[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 13:06:58 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

> No widzę że wywołałem prawdziwą = burzę, nie sądziłem że w branży IT jest
tak
> źle to przecież jedna z lepiej opłacanych = branż na świecie (podobno).

Na swiecie tak, ale to nie znaczy ze w Polsce = ;-(

>Widzę
> że Jacek z poprzedniego postu ma już = jakieś doświadczenie w tej dziedzinie
> mógłby wskazać kierunek o co bardzo go = proszę. Powiedzmy że zajoł bym się
> tym i cieszę się że znaleźli się = ludzie którzy natychmiast chcą udostępnić
> np. miejsce na serwerze itp. Musielibyśmy = tylko obrać kierunek
działalności
> określić status i cel.  Ja osobiście = uważam że priorytetem miało by być
> wdrażanie linuxa bo za kilka lat może się = okazać to strzałem w 10kę.
Dzięki
> takiej organizacji można by nawet zdobywać = zamuwienia rządowe,  napewno
> wiecie że unia eoropejska bardzo przychylnie = stosunkuje się do
"opensource".
> A więc Jacku jak to zrobić żeby nie być =
> jednocześnie pogodzić interesy wszystkich =

No tak, dobrym pomyslem bylo by zaczac dzialac, kto ma = jakies doswiadczenia
niech napisze (ale chodzi mi o doswiadczenia w = zakladaniu / prowadzeniu
takiej organizacji, a nie tyrady o tym jak to rzad = kradnie, takim textom
proponuje dac pokoj).
Sam chetnie bym wspomogl w organizacji tego = przedsiewziecia. Ruszmy sie,
zbierzmy powaznie tym zainteresowanych a cos sie = napewno uda zdzaialc.

> ok bierzemy tą domenę, później najwyżej = się coś wymyśli.
> trzeba by też pomyśleć o własnej = liście dyskusyjnej a i jakiś ala czat by
> się przydał na rozmowy na żywo. Kto = zbuduje stronę?! a może macie jakieś
> gotowce?

Lista - jak najbardziej, strona rowniez, ale zamiast =
poprostu irc'a (przynajmniej na poczatek przy = rozruchu).

Jesli potrzebna bylaby jakas pomoc, zalozona byla by = lista badz cokolwiek
sie w sprawie ruszylo to prosze o kontakt na priv i = mysle ze trzeba by sie
szybko przeniesc z tej grupy - w koncu to grupa = slacka.

Acha... Gdzies tam sie przewinelo by stowazyszenie = zajmowalo sie nie tylko
administratorka, w zwiazku z tym pytanie czy wlaczymy =
w koncu jesli chcemy wdrazac linuxa...