[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sat Aug 23 2003 - 17:37:02 CEST
[slacklist] Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu = :]

> No widzę że wywołałem prawdziwą = burzę, nie sądziłem że w branży IT jest
tak
> źle to przecież jedna z lepiej opłacanych = branż na świecie (podobno).
Widzę
> że Jacek z poprzedniego postu ma już = jakieś doświadczenie w tej dziedzinie
> mógłby wskazać kierunek o co bardzo go = proszę. Powiedzmy że zajoł bym się
> tym i cieszę się że znaleźli się = ludzie którzy natychmiast chcą udostępnić
> np. miejsce na serwerze itp. Musielibyśmy = tylko obrać kierunek
działalności
> określić status i cel.  Ja osobiście = uważam że priorytetem miało by być
> wdrażanie linuxa bo za kilka lat może się = okazać to strzałem w 10kę.
Dzięki
> takiej organizacji można by nawet zdobywać = zamuwienia rządowe,  napewno
> wiecie że unia eoropejska bardzo przychylnie = stosunkuje się do
"opensource".
> A więc Jacku jak to zrobić żeby nie być =
> jednocześnie pogodzić interesy wszystkich =

Jezeli chodzi o to prosze przesylac na moje konto = mailowe cv wszystkich
ktorzy sa zainteresowani czlonkowstwem w takowej = organizacji.
Rozmawialem z prawnikiem w tak zwanym miedzyczasie. = Zeby zarejestrowac
stowarzysznie niezbednych jest 15 czlonkow. Z posrod = stowarzyszonych
wyodrebnia sie cialo nadzorujace oraz kontrolujace a = wszystko jest okreslone
ustawa. Jezeli rzeczywiscie wszyscy sa za to czekam = na maile, moge rowniez
zarejestrowac taka organizacje. Co do domeny to = jestem w stanie zalatwic bo
bardzo niskuch cenach. Dns,  oraz przestrzen =
sie znajdzie.

W kwestii organizacyjnej to spotkanie zainteresowanych = bedzie potrzebne.
Skoro jestesmy tzw IT Spece to proponuje narazie nie = marnowac czasu na
spotkania i uzyc tego co potrafimy czyli netu i = ustawiac wszystko poprzez ta
jakze wspaniala technologie. Spotkanie proponowalbym = zorganizowac jak bedzie
juz odpowiednia liczba zgloszonych czlonkow ustalimy = to co mozemy i w
kwestii podsumowania powinnismy sie spotkac.

Jest kilka kwestii do przedyskutowania, wiec proponuje = jakies forum tak zeby
nie zaklucac spokoju tych slacklistowiczow ktorzy = sobie tego nie zycza.

Pozdrawiam
Jacek