[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: Artur Miêtek <mentos@gabo.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 11:30:04 CEST
[slacklist] Re: organizacja

----- Original Message -----
From: "Jacek" = <serwerek2@op.pl>
Sent: Sunday, August 24, 2003 11:21 AM

> Wg. mnie tak jak w kazdego typu organizacji = bedzie podzial na poziomy
wiedzy
> w tym przypadku informatycznej, ale skoro naszym =
sobie
> przedewszystkim i rozwijac to uwazam ze kazdy = moze odnalezzc tu swoje
> miejsce. Ci lepsi pomaga tym slabszym, cel mamy = jeden wspolny. Zyc
dobrze.

Ok, to w rzeczy samej jestem takze zainteresowany i = jak
tylko uaktualnie CV, to przesle..

Przyszedl mi do glowy jeszcze maly pomysl :)
Jesli organizacja sie rozwinie i przypuscmy, ze za = rok bedzie
liczyla kilkudziesieciu czlonkow z calej Polski, to = mozna
zrobic baze specjalistow, ktora oferowalaby CV = ludzi
localnie.. np.
Wchodzi na strone jakis "pracodawca" = potrzebuje specjaliste
w jakims miescie\lub z konkretnymi umiejetnosciami i =
odpowiednie namiary, CV czy maile. Jesli bylaby taka = potrzeba,
to chetnie napisze taki skrypt w php

--
Pozdrawiam
Artur