[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: .:slimak:. <linux@pulsnet.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 11:34:46 CEST
[slacklist] Re: organizacja

AM> Ja mam pytanie odnosnie przyjmowania ludzi do = organizacji..
AM> W tym roku dopiero rozpoczynam studia w = zawodzie administracji
AM> systemow i sieci, moje umiejetnosci nie sa na = pewno tak duze,
AM> jak wasze, ale rowniez zaczalem sie obawiac o = maja przyszlosc
AM> i pieniadze z tego zawodu. Uzywam, jak chyba = wszysyc na tej
AM> liscie, Slackware i planuje zorganizowac u = siebie mala siec
AM> osiedlowa, a w sumie uciec z jednej na rzecz = wlasnej, ktora
AM> juz fizycznie istnieje...

AM> Moje pytanie brzmi: czy przyjmiecie do = organizacji rowniez
> [...]

Artur ja mam podobna sytuacje do ciebie jestem dopiero = na 2-gim roku
studiow w domu w tym tygodniu postawie sobie mala = siec i zaczne troche
kombinowac :) a jesli o nas chodzi to organizacja na = poczatek jak
bedzie dostawac zlecenia to nam moze dawac jakies = praktyki lub
powiedzmy proste zlecenia abysmy sie =

--
Pozdrawiam.