[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: organizacja

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 18:21:43 CEST
[slacklist] Re: Odp: Re: organizacja

----- Original Message -----
From: "Skyscraper" = <skyscraper@o2.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Sunday, August 24, 2003 5:33 PM
Subject: [slacklist] Re: Odp: Re: organizacja

> a ja mam pytanie, jako osoba zainteresowana i = bacznie przygladajaca sie
temu calemu IT przedsiewzieniu dlaczego postawiliscie = kanal na IRCnecie? a
nie lepiej przez serwery POLNetu (krakow.ircnet.pl, = warszawa.ircnet.pl,
torun.ircnet.pl) ? Mozliwe ze wtedy nie byloby = problemow z dynamicznymi IP ?

> a w kwestii calego przedsiewziecia ktore jest = ostatnio tak bardzo
dyskutowane, pewnie bym byl takze tym zainteresowany = (wiem, rzadko sie tu
udzielam i pewnie mnie nie znacie - lub nie = kojarzycie/pamietacie - kiedys z
FL3XY'm troche rozmawialem odnosnie moich poczynan ze = Slackiem 8.1 i pewna
jego dokumentacja :))...
> Anyway...
> dobrze by bylo zorganizowac spotkanie na IRC'u i = wreszcie "na papierze"
spisac wszystkie cele/zalozenia/itp przedsiewziecia, = bo nz tych tysiecy
postow na grupie ciezko sie konkretnie rozeznac = :)

> Pozdrawiam
> Janusz Kuśnierek (Skyscraper)
> (janciorules@ow.pl)
> (www.skyscraper.prv.pl)

Spokojnie wszystko jest organizowane zaruwno w = kwestii prawnej jak i
organizacyjnej na razie wysyłajci do Jacka = serwerek2@op.pl
CV bo musimy zebrać odpowiednią ilość = ludzi