[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 18:23:55 CEST
[slacklist] Re: organizacja

----- Original Message -----
From: "Polesek" = <polesek@autocom.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Sunday, August 24, 2003 5:50 PM
Subject: [slacklist] Re: organizacja

> Jacek wrote:
to bylo all talk and to action?
> [...]
konkretnej galezi nazwy na zasadzie stowarzyszenie = adminow lnx, ja bardziej
widze to jako ogolnopolskia organizacje majaca swe = oddzialyw roznych
miastach i dzialajaca ze wzgledow geograficznych = rowniez lokalnie aczkolwiek
nie tylko bo w jednosci sila :) CO do nazwy to = bardziej polskie
stowarzyszenie informatykow aczkolwiek nie lubie = slowa informatyk :) Jezeli
macie jakies propozycje inne walcie na maila jak sie = uzbiera kilka
przedstawie liste i zrobimy glosowanie.

> To ja piąty jestem :). Jeśli coś trzeba = zrobić, chętnie pouczestniczę.
> Mam nogę w gipsie i w perspektywie 2 tygodnie = przynajmniej siedzenia
> przed monitorem :(.
>
> PS Czy Twój Ałtluk umie zawijać = wiersze?
>
> Pozdrawiam,
> R.

Ok wyślij swoje zgłoszenie do Jacka wraz z CV = serwerek2@op.pl. musimy
poczekać kilka dni aż uzbiera się odpowiednia =
rejestrujemy i będziemy radzić co i jak. = Pozdrawiam i życzę szybkiego
powrotu do zdrowia.