[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: status: organizacja

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 19:09:53 CEST
[slacklist] Re: status: organizacja

> Witam, wszystkich wlasnie dostalem od prawnika = wszelkie informacje
niezbedne
> na temat stowarzyszenia co,
> gdzie kiedy wraz ze wzorami dokumentow. Czekam = teraz jeszcze na inne formy
> prawne,
> wraz z podsumowaniem, ktore przedstawie wam = wtedy poniewaz bedziemy
musieli
> sie zdecydowac co do formy.
> To jeszcze chwile trzeba na to wszystko = poczekac.
>
> Tak na prawde nie wariujmy i nie robmy nic na =
> wszystko trzeba dobrze przemyslec.

Jak juz wczesniej pisalem tez sie pisze... (fajnie = brzmi). Faktycznie dobrze
byloby zalozyc osobne forum na nasze cele, nawet = jakies robocze. Co do
formalnosci to wysylam zgloszenie do Jacka (chwilowo = bez cv bo mi sie rychlo
zmieni - obrona w pazdzierniku mam nadzieje ;) = )  Nie wiem czy ktos to bral
pod uwage, ale sama rejestracja stowazyszenia w = sadzie moze potrwac z 3-4
miesiace. Tak wiec mamy troche czasu by wowczas =
inne bazy, teraz trzeba sie skupic na statusie, =
sadzie je zarejestrujemy (bo bedzie to rejon w ktorym = bedzie trzeba
zalatwiac wszystkie oficjalne sprawy stowazyszenia), = o tym gdzie i jakie
oddzialy beda (to tez dobrze zrobic za jednym = zamachem - nie wiem jak jest
ze stowazyszeniami, ale przy zmianach w statusie =
zmiana w ksiegach sadowych wiaze sie ze sporymi = kosztami). Pozatym trzeba
bedzie wybrac jakies wladze, to znaczy osoby ktore = moga wystepowac w imieniu
stowazyszenia. Mysle ze trzeba sie poprostu umowic na =
sieci. Z #org widze ze ktos wyznaczyl spotkanie na = jutro na 13.00, a moze
troche pozniejsza pora... no coz moze 13 jest dobra, = ale moze niektorzy
woleli by wieczor (pozny - np 22 ?? ), no niewazne, = ja tak czy inaczej moge
byc rownie dobrze o 13 jak i 22.  Dobra koncze = bo sie rozgadalem.

Pozdroffka.