[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: status: organizacja

From: AS <dro@o2.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 23:25:45 CEST
[slacklist] Re: status: organizacja

> ale sama rejestracja stowazyszenia w sadzie moze = potrwac z 3-4
>
> z tego co się orientuje tylko stowarzyszenia = prowadzace dzialaność
gospodarczą trzeba rejestrować w sadach (Potrzeba = 15 osób- założycieli) -
trwa długo. Stowarzyszenia nie prowadzące =
rejestruje sie tylko w urzędach miejskich (potrzeba = 5 osób) - trwa niecały
miesiąc.
> tak było gdy rejestrowałem stowarzyszenie = które miało się opiekować siecią
osiedlową ale to było 2 lata temu...

> pozdroofka

To dziwne bo ja rejestrowalem w 2001 roku swoje = stowarzyszenie oczywiscie
nie jest dzialalnosci gosp. (non-profit) i musialem = rejestrowac w sadzie
"KRS". Trwalo to w sumie ponad 6 miesiecy, = gdyz zawsze mieli do czegos
wonty. I wszystko zalezy jak w danym miescie pracuje = sad, czy maja nawaj czy
tez nie. Koszt tego to 500 zl za znaczki skarbowe i =
Natomiast kazda zmiana w statucie kosztuje 200 zl. = Tkaze polecalbym wszystko
dograc na cacy zeby potem nie plynac z kaski. No i = oczywiscie liczy sie
czas.

Pozdrawiam
AS