[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Stowarzyszenie - status prawny

From: mk23z <mk23z@bukanier.net>
Date: Mon Aug 25 2003 - 08:09:49 CEST
[slacklist] Re: Stowarzyszenie - status prawny

Jacek napisał:

> 1. Stowarzyszenie jest dobrowolnym, = samorządnym, trwałym zrzeszeniem o
> celach niezarobkowych.

> Art. 35.
>
> Stowarzyszenie może otrzymywać dotację = według zasad określonych w odrębnych przepisach.

   Panowie... nie przeginajcie. Ja rozumiem, = ze sporo ludzi na tej
liscie jest zainteresowanych powolaniem wiadomego = stowarzyszenia i nie
narzekalem dotad na OT, ale ten zbior przepisow = powyzej to chyba lekka
przesada. To nie jest przeciez grupa pl.soc.prawo = (chyba, ze od piatku
sie cos zmienilo?), a i wiecej chetnych do = organizacji (a co za tym
idzie - dobrych rad) znajdziecie na grupach dla = adminow.
   Bardzo prosze by waszym pierwszym = krokiem bylo uzgodnienie wlasnej
formy komunikacji, nie kolidujacej z = zainteresowaniami innych (gdzie
bedziecie mogli spokojnie porozmawiac o formie = prawnej).

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z(at)bukanier.net
LinuxRUser#197007   http://www.bukanier.net