[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: logi

From: Tomasz Janiszewski <Tomasz.Janiszewski@doskomp.com.pl>
Date: Tue Aug 26 2003 - 23:26:19 CEST
[slacklist] Re: logi

> Chce jakieś narzędzie, które umożliwi mi = podgląd logów przez przeglądarkę
> www i tyle
>
> Tomek

Naprawde chcesz to uczynic ?? tzn. ujawnic logi = wszystkim ? Jesli chcialbym
to zrobic na szybko (choc nie wiem czy bym chcial) = to:
1. zmien prawa dostepu do pliku z logami na = o+r    - choc one nie bez powodu
maja domyslnie takie prawa jak maja.
2. stworz linka do pliku z logiem w twoim katalogu = www i vuala - radzilbym
zabezpieczyc jeszcze ten katalog jakims = haslem.

I nie musisz szukac zadnych programow...  = ;-)

Wszystko super, ale powiedzcie mi tylko jedno, gdzie = One są na serwerku ;)

TJ