[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Re: 9.0-iso

From: hdadej <hdadej@tnp.pl>
Date: Fri Aug 29 2003 - 22:07:39 CEST
[slacklist] Odp: Re: 9.0-iso

Dobrej zabawy przy instalce :). Przebiega OK
Problem pojawil sie u mnie jak musialem skompilowac = jajko. nie ma katalogu
linux w /usr/src. Zciagnalem jajo-2.4.22 rozpakowalem = w /usr/src kompilka,
make bzImage, make modules, make modules install. No =
/lib/modules. Oczywiscie nie odpali nowe jajo w tej = sytuacji.
Chyba wysuplam na Linux+ te pare PLN jak nie dam = rady. Moze jednak ktos
przeskoczyl powyzsze problemy bo kupic gotowca to nie = sztuka. Na razie dalej
szukal rozwiazania.
Powko Wszem Heniek D