[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: 9.0-iso

From: Marcin <skopi6@poczta.fm>
Date: Fri Aug 29 2003 - 22:22:43 CEST
[slacklist] Re: Odp: Re: 9.0-iso

hdadej wrote:
> Dobrej zabawy przy instalce :). Przebiega = OK
> Problem pojawil sie u mnie jak musialem = skompilowac jajko. nie ma katalogu
> linux w /usr/src. Zciagnalem jajo-2.4.22 = rozpakowalem w /usr/src kompilka,
> make bzImage, make modules, make modules =

ja robie to tak :
make menuconfig
make dep
make bzImage
make modules
make modules_install

tego 9.0 to u qmpla instalowalem ( wlasciwie to qmpel = go instalowal :)
do tej pory mial red hat'a ), on pewnie sie bedzie = meczyl z kompilacja
jadra, ja zostaje przy 8.1 - if it isn't broken don't = fix it ( chyba sie
powinienem czesciej do tego stosowac :) )

--
Skopi