[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: neo+ i serverY ftp i apache

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Sat Aug 30 2003 - 01:15:06 CEST
[slacklist] Re: neo+ i serverY ftp i apache

Użytkownik Machoni napisał:

> A czy ja gdzies napisalem ze nie kozystam z =
> Slackware ??

A czy ja tak napisalem, ze koRZystasz?

> Ja tylko wyrazilem swoje powatpiewanie czy ta = lista jest

A ja wyrazilem powiatpiewanie czy jestes osoba, ktora = wogule korzysta z
systemu Linux, ew. dystr. Slackware... Ja ma Linuksa, = używam Linuksa,
w sprawach Linuksa korzystam z Linuksa.

> no coz, poza Slackiem ( i kilkoma innymi =

Po co Ci "kilka innych dystrybucji"? Czy = moze po prostu sie nimi zajmujesz?

> i Winda XP

Co to "Winda XP"? Ludzie piszcie poprawnie! = Windows XP...

> rowniez z NT, 98, 95, AmigaOS,

AmigaOS... Hmm, jak wrazenia?

> Linux PPC... i moze by sie cos tam jeszcze = znalazlo,

Tak zwyczajnie zapytam: po co aż tyle?

 > znaczy co.. nie moge sie na zadnej z = tematycznych grup
> wypowiadac bo kozystam z czegos innego rowniez = ??

A czy ja gdzies napisalem ze nie mozesz sie = wypowiedziec na zadnej z
tematycznych grup, bo koRZystasz z czegos innego = rowniez??

Znaczy czekaj... To byl cytat roberto zacytowany do = roberto? :-@

> Nie
> obrazilem Go (tylko zwrocilem uwage ze to nie = miejsce na pytana o winde,

No tak, to miejsce dla uzytkownikow Slackware = korzystajacych z OE ;P

> oraz ze niepotrzebuje 3 identycznych postow), = wiec dlaczego On obraza mnie
> (a przynajmniej probuje).

Moze ma taki charakter... moze ma 15 lat i jest = zlosliwym gowniarzem,
moze tak woli, a moze jego OE dziala tak jak dziala, = wiec wysylanie
kilku kopii posta jest jego normalnym =

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --