[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

slacklist

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Sat Aug 30 2003 - 01:39:43 CEST
[slacklist] slacklist

Mam takie pytanko(a).

- jakies faq?
- jakies zasady?
- jakies przywileje?
- jakies ograniczenia
- jakies cokolwiek.

Nie wiem jak reszcie, ale mi przeszkadza to ze = wiekszosc osob nie umie
prawidlowo odpowiadac na posty. Nie potrafi sobie = odpowiednio
skonfigurowac czytnika, aby w odpowiedzi na post w = temacie nie dodawal
'Odp: ' tylko 'Re: '. Czy tak ciezko jest Wam wyciac = kawalek zbednego
tekstu? Czy musicie korzystac z OE, ktory wszystko za = przeproszeniem
pieprzy?! Czy to wszystko jest takie trudne? Jesli = tak, to niech ktos mi
podesle linka do unsuscribe... Szkoda, ze w tym kraju = Linux Slackware
jest traktowany po macoszemu, a to co jest, odrzuca = poziomem topornosci
osob ktore sie z tym zwiazuja...

Polish Slack Users SUCKS!

bye,

--