[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slacklist

From: Skyscraper <skyscraper@o2.pl>
Date: Sat Aug 30 2003 - 13:06:41 CEST
[slacklist] Re: slacklist

> No comment. Masz  i juz wiecej tu nie pisz = !
> http://www.slackware.com.= pl/lista.html

:-) FAJT - Moooortaaaal Koooooombaaaaaat = :-PPPPPPPP
Nedman a Ty czego uzywasz skoro Slackerzy Sucks ? = Niewazne...
Ja sie poniekad przylacze do apelu.... z tym RE i = odpowiadaniem na posty...
czesto widze na grupach i indziej cos takiego RTFM... = wiadomo co to jest....
to ja dodam do niektorych cos takiego. RTFN - co = znaczy  RID DE FAKIN NETYKIETA :-PPPPP
i wszyscy beda szczesliwi....

a moze podac odsylacze do stron ? ;)

see ya