[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kurier poczty

From: Drwiega Zbigniew <Zbigniew.Drwiega@eltur.com.pl>
Date: Sat Aug 30 2003 - 18:14:08 CEST
[slacklist] Re: kurier poczty

Ales ty napalony!....... :)
Rzuc ta mozille w kat, i po problemie:)
Nic tylko kurier i kurier u ciebie.

U kazdego szukasz kuriera?

:)

Jakie (zasadnicze) znaczenie ma dla ciebie =
 (co ciekawe-natychmiastowa!)
 z jakiego klienta pocztowego ktos do ciebie = napisal?

Jak Cie to tak bardzo interesuje, zajrzyj w naglówek = listu?

Moze linuksowa mozilla nie ma wtyczki = odpowiedniej?
i jest niezdolna do pokazania tej informacji?I = mozilla,.
i Kmail, i inne klienty moga pokazywac pelne = naglówki listów.
I juz bedziesz mial wiadomosc, z jakiego klienta ktos =

Ale to cie pewnie nie zadowoli?
--
Pozdr.Zbig.Drwięga
LRU #166848