[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kurier poczty

From: Grzesiek <srv@pf.pl>
Date: Sat Aug 30 2003 - 21:30:48 CEST
[slacklist] Re: kurier poczty

Skyscraper wrote:

>widze ze nie czaisz pewnych spraw. Piszac Ci o = Mortal Kombat chcialem dac Ci do zrozumienia ze wszczynasz potyczki = mejlowe o jakies pierdoly.

>ale z tego co widze to lubisz......
>mi sie juz nei chce z Toba pisac, bo = nudzisz....

Powiem tak ..widziałem tu potyczki mejlowe o = wieksze pierdoły niz moja
włącznie z wulgaryzmami których tez nie = lubie..i nikt nie robił
problemu.a moze problemem jest ze jesli nie zna się = odpowiedzi na
pytanie i udziela się głupkowatej rady to = później trudno wyjść z twarzą
i się ripostuje w sposób "własciwy" =
siebie... ;-)