[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: kurier poczty

From: Grzesiek <srv@pf.pl>
Date: Sat Aug 30 2003 - 18:27:39 CEST
[slacklist] Re: kurier poczty

Drwiega Zbigniew wrote:

> [...]

pewnie ze mnie nie zadowoli bo robi się to przez = wejscie do about:config
i zmiane parametru mailnews.headers.showUserAgent na = tru i to mi
wystarczy a nie marudzenie na temat czy chce mieć w = kurierze z kąd czy
nie ale skąd możesz to wiedziec nie... :-) :-D = zaglądanie w nagłówek to
jak czytanie listu nad parą .... 8-)