[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

OT: reklama :D

From: Send-to-karol <send-to-karol@wp.pl>
Date: Mon Sep 01 2003 - 19:08:17 CEST
[slacklist] OT: reklama :D

Witaj slacklist!

  chciałbym  Wam  polecić  = nowy  serwis  (raczkujący)  o linuxie i t p
  http://www.karol.stnet.pl &nb= sp;  jesli    bedzie   cieszyc   = się   duzym
  zainteresowaniem to bedzie bardzo pręznie = rozwijany :) ... jesli nie
  to umrze smiercią naturalną :D ....

  jest tam miedzy innymi Forum, faq, artykuly, = super artykuly (ksiażki
  poprzepisywane) i t p

  prosze nie odpowiadac na tego maila na tej = liscie

  PS  wszelkie  skargi apropo praaw = autorskich tez mnie nie interesują
  ...  wszyscy  wiemy  jak duzy = jest internet i jak szybko sie zmienia
  ... aby cos znalesc wnim trzeba = przedewszystkim czasu i pomysłów ...
  a ja mam zamiar przecedzac go przez siteczko i = umieszczac znalezione
  rzeczy  na  tym  serwisie  = :D jak sie komus to nie spodoba ...prosze
  bardzo  niech  mmnie skarzy :D = pozdrawiam wszystkich skarżacych ;D i
  nie tylko :D

  PS  2  serwis  niedlugo  = bedzie  pracowal  nad projektem pingwinek (
  kiedys  o  nim  tu  = wspominalem)  chodzi  o polonizacje i ulatwienie
  konfiguracji calego slacka jednym programem = pod konsole :D . projekt
  niedlugo  wystartuje .... ale chwilowo = jestem zajety innymi sprawami

  PS 3 jesli ktos chcialby czesć serwisu = utrzymywac na swojich barkach
  :D  na przyklad forum etc ... to prosze = bardzo blizsze informacje na
  www

  PS 4 sory za smiec na liscie ;D

--
Pozdrowienia,