[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Driver TI acx100

From: Krzysztof Kostoń <kris@mex.com.pl>
Date: Tue Sep 02 2003 - 10:25:56 CEST
[slacklist] Driver TI acx100

Mam pytanie.

Czy komus udało sie zainstalowac pod slackiem karte = bezprzewodowa oparta na przekletym chipsecie acx100 firmy Texas = Instruments? Mam Slacka 9 z jadrem 2.4.20? To mnie doprowadzi do szalu. = Po 1.5 dnia poszukiwan stwierdzam ze tego cholerstwa sie nie da sie = zainstalowac. Wszystkie binaria ktore sa nie hulaja z tym kernelem a w = trybie 'force' robia jakies sciemy w stylu zaplania diody na stale i = tyle. Mam karte firmy EUSSO.

pozdraiwam

---