[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

włamy

From: Otto Rafał <ottora@wp.pl>
Date: Fri Sep 05 2003 - 10:18:14 CEST
[slacklist] włamy

Witam Panów!!
Od jakiegoś tygodnia ktoś notorycznie = włąmuję sie na mój serwer. OS=
Slackware.
Czy ktoś z grupowiczów ma jakiś ciekawy = artukół jak mocno zabezpieczyć
Slackware??
Jeśli tak to bardzo proszę bo konczy mi sie =
Na serwie zainstalowany musi byc BIND, POSTFIX oraz = APACHE.
Dziekuje za odpowiedź.
Pozdrawiam Rafał Otto