[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: włamy

From: Krzysztof Kostoń <kris@mex.com.pl>
Date: Fri Sep 05 2003 - 12:29:52 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] włamy

He he.
Kiedys zmagalem sie z podobnymi problemami ale wtedy = bylem uzytkownikiem
Mandaryny :)
Wlamanie wlamaniu nie rowne. Zacznij od sciagniecia = najnowszych wersji
software o ktorym piszesz. Po czym poznajesz ze gosc = Ci sie wlamal? Zostawia
sobie backdoor? Odpala exploita? Na 90% to gowniarz = ktory nie ma pojecia o
tym co robi (sciagnal jakiegos rootkita). Opisz slady = jakie zostawia. Nie
pozwól na unset histfile to zobaczysz co robi. = Zablokuj porty. Zostaw te
których potrzebujesz. Napisz cos wiecej.

pozdrawiam
KK