[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak legalnie?

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sun Sep 07 2003 - 22:45:50 CEST
[slacklist] Re: Jak legalnie?

W li¶cie z nie, 07-09-2003, godz. 21:47, nedman = pisze:

> Oj, z ortografi± problemy macie kolego... = ';P
>
> No ale do rzeczy. Red Hat jest dobry na desktop = jak kogos nie obchodzi
> co sie tam dzieje. Czyli on sobie tylko z niego = w pracy korzysta. A ze
> czcioneczki eleganckie to zaden argument, bo ja = sobie na slacu w 2
> minuty takie ustawie... jeszcze tylko sliczne = KDE, Kadu, itp itd..
a wlasnie w dropline gnome prubuje ustawic , ale =
moge ustawic polskich ogonkow
> .

> tylko po co z komputera choinke robic?
Stary mi to nie przeszkadza ale przyslowiowej = "Krysi" w ksiegowosci
niestety tak i nic na to nie poradze. Firma to nie = koleczko fascynatow
systemu tylko miejsce pracy. A moze dalo by sie z RH = przezucic te
czcionki ?