[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak legalnie?

From: Igor Zakrzewski <iz@contrario.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 08:29:07 CEST
[slacklist] Re: Jak legalnie?

Robert Radko napisal:
> Czy dobrze zrozumiałem, ze BSA wymaga nosnika =
> A jesli instaluję przez inet z np. dyskietki = (cos takiego jest chyba w
PLD)
> PS. pytam jak to jest z BSA, skarbówki się = nie boję ;)

A wlasnie radzilbym bac sie prewencyjnie skarbowki. W = polskim prawie
podatkowym nie istnieje cos takiego jak domniemanie = niewinnosci...
Funkcjonuje natomiast pojecie swobodnej oceny = materiału dowodowego przez
urzednika skarbowego.

Dodatkowo, prosze zwroccie uwage, ze chyba wszystkie = wydania czasopism z CD
z Linuksem mają zerową stawkę VAT. Co = zapewniam, nie ujdzie uwadze urzędnika
skarbowego.
:-)

Nie piszę tych słów wyłacznie dlatego, że = sprzedajemy (www.contrario.pl)
oryginalną dystrybucję Slackware (Made in USA), = ale raczej ku przestrodze. Z
US czy UKS niestety nalezy dmuchac na zimne...

Pozdrawiam,
Igor Zakrzewski