[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak legalnie?

From: Polesek <polesek@autocom.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 13:33:31 CEST
[slacklist] Re: Jak legalnie?

nedman wrote:

> Wiekszosc newbie piszacych skazrazcych sie na = powolnosc Linuksa maja
>  KDE, bo kolega poweizdial ze takie fajne, = to juz niczym innym sie
> nie zajmuja. Mialem KDE. Mialem KDE 2.2. MIalem = KDE 3.1. Mam KDE w
> dupie. KDE obsysa. RedHat obsysa, a szczegolnie =
> RH. 6.2, 7.2, 7.3, 8.0. Mam dosyc czegos = takiego.

Starasz się mnie obrazić?

A tak poważnie: co kto lubi, IMHO. Miałem Gnome, = miałem WM, Blackbox,
Fluxbox itd. Zaden menadżer nie obsysa. = Możliwość wyboru to jedna z
ważniejszych różnic między Linuksem a np. = Windows.

> Dobra wiem ze nie na temat moze, ale co tam... = nie ja pierwszy i nie
>  ostatni na tej liscie ;). Po prostu wkurza = mnie to ze CI ktorzy
> zazwyczaj gowno sie na temacie znaja, zachwalaja =
> najlepsze dla poczatkujacych, a Debiana czy = Slackware jako system dla
>  masta-hacksta... "This = SUCKS!"

Każda dystrybucja jest dobra na desktop. Reszta to = sprawa administracji.

> Seti. <- rozumiesz o co mi chodzi?

Rozumiem. Nie każdy desktop ma SETI. To nie jest = konieczność. Dla
desktopu X-y są właściwie konieczne (nie = mówię o g00roo-m4s74h, tylko o
średnio zorientowanym userze).

--
[R. Polesek ~ polesek/at/autocom/pl]
[RLU# 307908 ~~~~~~~~~ GG# BF B2 08]