[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak legalnie?

From: Polesek <polesek@autocom.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 14:57:56 CEST
[slacklist] Re: Jak legalnie?

nedman wrote:

> Nie! Dlaczego tak uwazasz?

Bo mówisz, że moje KDE ssie :).

> W windows tez masz wybor. Mozna sobie calkowicie = teraz zmienic okienka.
> Jedne sa szybsze inne wolniejsze.

Taak. Ale to ciągle ten sam engine. Pamiętaj, że =
   klaster :).

> Ale im przjezystsza administracja tym lepszy =

Bardziej przejrzysta administracja? A co jest nie tak = z administracją w
Slackware? Poza oczywiście pakietami?

> No i znowu sprawa cherarchi. Na jakim stopniu = wtajemniczenia jestes (no
> przynajmniej uwazasz)? Bo ja mysle ze do srednio = zaawansowanego to mi
> jeszcze duzooo brakuje. Wg mnie stopnie =
> powinny miec z 50 szczebli. Jestem zoltodziobem. = Za takiego sie uwazam
> bo nie umiem wszysytkiego. A jednak potrafie = pracowac bez X, kompilowac
> co mi poytrzeba, piasac skrypty na wlasny = uzytek, dostosowac swoj system
> do wlasnych potrzeb, poprzerabiac programy, ale =
> zoltodziobem. Masz o sobie wieksze mniemanie? = Pochwal sie
> sredniozaawansowany uzytkowniku Linuksa.

Pisałem coś o zaawansowaniu? BTW, czy dla ciebie = zaawansowany jest ten,
kto z pamięci wstukuje kod kernela? Też = potrafię bez X pracować, tylko
po co w przypadku desktopa? Zeby wszyscy mnie mieli = za hardkorowego geeka?

--
[R. Polesek ~ polesek/at/autocom/pl]
[RLU# 307908 ~~~~~~~~~ GG# BF B2 08]