[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 00:02:05 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

W liście z pon, 08-09-2003, godz. 23:50, Rafał = Jeżak pisze:
> Nie wysilaj się, to nic nie da ... trzeba = się przyzywczaić do 'adminów' którzy
> używają na biurku oprogramowania pewnej = firmy na 'M' i nie chce im się
> zapoznać z netykietą.
ach o to chodzi, no to wyobraź sobie pacanie że =
zajrzeć do B$ bo się kożysta z takiego softu = że niestety na lina go nie
ma , jaki zapytasz? otóż "Bosson router = symulator" o ile wiesz co to
prawdziwy router, ale z kąd masz wiedzieć jak =
slacka na 386 i wmawiałeś klientom że to = najlepsze.
Nic na to nie poradzę że mam doczynienia z takimi = ludźmi i pszepraszam
grupowiczów. Nie odpowiadaj bo nie ma sensu