[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: Rafał Jeżak <kacper@slubice.biz>
Date: Tue Sep 09 2003 - 01:02:29 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

Dnia wto 9. września 2003 00:02, = napisałeś:
> ach o to chodzi, no to wyobraź sobie = pacanie
Czy ja ciebie obraziłem ?

> że czasami jednak trzeba  zajrzeć do B$ =
Co to B$ ?

> bo się kożysta z takiego softu że niestety = na lina
A co oprogramowanie do wędkarstwa?

> go nie ma , jaki zapytasz? otóż "Bosson = router symulator" o ile wiesz co to
> prawdziwy router,
Oczywiście, że wiem.

> ale z kąd masz wiedzieć jak całe życie = stawiałeś slacka na 386 i wmawiałeś
> klientom że to najlepsze.
Skąd wiesz co robie przez całe życie? Ja nic = nie 'stawiam klientom'.

> Nic na to nie poradzę że mam doczynienia z = takimi ludźmi i pszepraszam
> grupowiczów.
Co miałeś/masz z polskiego w szkole podstawowej = ?

> Nie odpowiadaj bo nie ma sensu
Dlaczego? jak nie mam odpowiadać to nie pisz, = jeśli nie to mnie zPLONKuj,
jeśli wiesz co to prawdziwy PLONK, bo pewnie całe = życie wmawiałeś kilentom,
jaki to OE jest wspaniały ;-)

I 'stawianie routerów' nie zwalnia cię do = zapoznania z netykietą.

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && = kacper(at)slubice(dot)biz
=[ Klucz publiczny : http://www.kacper.org/kacper.gp= g