[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 10:54:17 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

Sawomir Jach wrote:

> ach o to chodzi, no to wyobraź sobie pacanie = że czasami jednak trzeba

Pacanie? Z rodziną rozmawiasz? Dla ciebie = "prosze pana".

> zajrzeć do B$

Co to B$?

> bo się kożysta

Co to kożysta?

> z takiego softu że niestety na lina go = nie

Jaka lina? To do obslugi liny (sznurka) potrzeba = oprogramowania?

> ma , jaki zapytasz?

Nie interesuje mnie to czego uzywasz, pewnie i tak = nielegalne ;P

 > otóż "Bosson router = symulator" o ile wiesz co to
> prawdziwy router, ale z kąd masz wiedzieć = jak całe życie stawiałeś
> slacka na 386 i wmawiałeś klientom że to = najlepsze.

Nie stawiałem nic nikomu, To po pierwsze. Slacka tez = na 386 nie
instalowalem, bo moj pierwszy komputer juz sie to tej = rodziny nie
zaliczał. Nie mam zadnych klientów. A ty masz? = Jakich? To pewnie Twoi
"ziomale" z ławki pod blokiem, bo taka = moda na Linuksa, wory, hiphop i
lanie nauczycieli od angielskiego po = łbie....

> Nic na to nie poradzę że mam doczynienia z = takimi ludźmi i pszepraszam
> grupowiczów. Nie odpowiadaj bo nie ma = sensu

Nie przepraszaj, przeczytaj netykiete. A odpowiadac = jest sens, bo nie
jestem ignorantem i mam pene pytania co do tego = postu. Tak wiec raz
jeszcze co to B$? :)

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --