[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Tue Sep 09 2003 - 12:46:17 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

Sawomir Jach wrote:

> przejrzyj grupy to może się dowiesz, bo ja = od ciebie zadnego info nie
> uzyskałem

Tak jak Tobie nie chce sie czytac tego co ci monitor = wyswietla podczas
instalacji oprogramowania, mi nie chce sie czytac = archiwom, szczegolnie
dlatego, ze nie ma tam ani ładu ani składu (anty = netykietowcy)

> jw.

Domyślam sie, ze to taki Twoj (i niestety nie tylko) = skrót od Linux.
No comments.

> nie nalezę do tych co leją po łbie, = aczkolwiek ważę coś ok 120 kg więc jeśli trzeba to.....

A i ja dłuzny nie pozostane, tylko ze ja uzywam = głowy, nie pięści.

> a nauczyciele od angielskiego o których = wspominasz to totalne sieroty i
> same do tego dopuściły.

A ja tam uwazam ze to HipHop < muzyka ktora = łączy ludzi. ;P
Nie wiem czy sie tego dopuscili czy nie, ale za moich = lat szkolnych
to ja bym sam wpierdolił takim "kolegom" = z klasy. Off topic, wiem,
sorry juz sie odłaczam od tego tematu.

> a gdzie tu sens człowieku, mieliśmy = rozmawiać o linuxie

Jak chcesz rozmawiac z kims o Linuksie to przynajmniej = rozmawiaj na
jakims poziomie estetycznym, skoro juz merytorycznego = nie potrafisz
w sobie "obudzic".

> Trudno moi  drodzy od was wyciągnąć = jakieś informacje. Gdy tylko
> pojawi się nagłówek rodem z microsoftu = pojawia grupa która natychmiast
> wywołuje kłutnie, a co to komu przszkadza = że że z outloka poszedł post.

Mi nie chodzi, ze nagłowek taki a nie inny. Uzywaj = sobie OE, nawet
kradzionego, ale na mołosc boska uzywaj go zgodnie = z przyjetymi
zasadami. Jak nie umiesz go skonfigurowac (albo nawet = nie wiesz jak
powinien byc skonfigurowany) to zmien =
Czy tak trudno. Jakbys stosowal sie do netykiety to = od razu bym chetniej
pomógł. Sam kiedys nie znalem netykiety. = Opierdolców sie troche zebrało,
ale kiedys trzeba pojsc po rozum do glowy. TY tez = powinienes.

Nie jestem nastawiony wrogo do Ciebie, tylko do tego = ze ty jestes wrogo
nastawiony do netykiety.

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --